marți, 25 iunie 2013

Noaptea de Sanziene in livada Muzeelor Minovici

Duminica, de Sanziene, am fost invitate in livada Muzeelor Minovici, la un eveniment special. 

"Din vremuri de demult ne-a ramas povestea Sanzienelor si obiceiul de a le sarbatori. Misterioase si drepte, fiinte de lumina si bucurie, ele binecuvanteaza gospodariile celor buni, dau rod recoltelor si har plantelor de leac. Darnice sau aspre, dupa sufletul omului, se spune ca Sanzienele ni se arata odata-n an, in noaptea de 23 Iunie", spunea invitatia. 

Ne-am imbracat in rochitele nucamura, potrivite unor Sanziene moderne, si ne-am instalat in livada cu ii din carton, culori, pensule, sfori si buchete de Sanziene. Incet incet masa noastra s-a umplut de copii mai mari si mai mici care au personalizat iile asa cum si-au dorit sa le poarte. 

Am pictat, am ras, am impletit coronite, am ascultat muzica romaneasca veche si ne-am bucurat de baloanele gigante de sapun.






Le multumim pentru invitatie celor de la Intuitext! 

Voi ce ati facut de Sanziene anul acesta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu