miercuri, 27 martie 2013

Cum am inceput sa pictam pe sticla

Sambata ne-am adunat la atelier pentru prima sedinta din cele in care lucram cate un tablou pe sticla. De data aceasta mai cuminti si mai organizati :) Am inceput la timp, fara chitaiala de incalzire, ci cu desene. In scurt timp, cand a ajuns toata lumea, ne-am pus pe schitat desenele pentru tablou. Cei mici au stat cuminti la masa si au lucrat. Intai pe hartie, iar cand desenul a fost gata l-am copiat pe sticla, cu marker permanent.

Desenul final, de pe tablou, va aparea in oglinda fata de cel de pe hartie. Pepi a adus cateva carti despre pictura pe sticla, din care ne-am inspirat. Agata, cea mai mica participanta, desena o pisicuta dupa un model din carte. Cum necum, cartea s-a inchis si am ratacit pisicuta. Dar Agata a strigat-o "Pisi, pisicuta, pis pis" si am gasit-o rapid :)
Ne-am facut si un prieten nou, David. Are 4 ani si jumatate. A fost putin timid la inceput, dar si-a intrat rapid in element. David deseneaza frumos si ii place Spiderman. A luat-o pe Denisa de mana si i-a spus "Hai sa ne jucam ceva". "Ce?", i-a raspuns Denisa. "Spiderman! Poarta tricou rosu cu panza de paianjen pe el". Asa ca s-au pus impreuna pe treaba si au mesterit o panza de paianjen din sfoara, pe care David o poate aplica pe un tricou rosu din dulapior :)

Ei si cum se putea, s-a intamplat totusi ceva, sticlele pe care am desenat nu incap in ramele pe care le-am masurat... Cum o fi cand masuratoarea nu se potriveste cu masuratoarea nu am inteles, dar avem grija sa facem rost de rame cu dimensiuni potrivite ;)

Tabourile pe sticla vor fi grozave, va spunem! Vom posta diferitele etape de evolutie in saptamanile ce urmeaza. Intrati sa verificati update-uri noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu